onsdag 30 juli 2014

Snart dags för nyckelöverlämning

Har inte skrivit på ett tag men som ni förstår ligger fokus på att tömma huset, jag ska berätta mer om det sedan. Måste ta tag i någon röra innan det är dags att försöka sova någon timme (kolla när det här inlägget skrivs!), upp tidigt, åka och slänga två gånger på återvinningen (räknar vi med), släppa in städföretaget (tackar gudarna för att jag lät mig övertalas till att lämna det till proffs), åka och lämna nycklar och få pengar för huset, hem och fylla takbox och bil med saker...

Sedan tror jag att jag sätter mig i bak och sonen får sitta fram en stund så att jag kan sätta mig lite bekvämare och sova en stund medan mannen min kör oss till Kalmar och mina föräldrars sommarställe för att pusta ut där en vecka.

Nä, nu måste jag fortsätta. Ville bara visa att vi lever, jag vet att jag har slarvat med höra av mig till vänner och jag är jätteledsen för det men jag förutsätter att folk förstår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar