söndag 12 oktober 2014

Systerbloggar

Tänkte bara informera om att nu har Sol som sol? två systrar! Så nu är de tre:

Sol som sol? handlar mest om vårt vardagliga liv, om att hitta tillrätta i ett nytt land. Men jag har ju en tendens till att babbla så det blir emellanåt lite osorterat.



Tomat som tomat? har ju funnits ett tag, sedan i juli. Där skriver jag ned några av mina egna recept eller favoriter, de där riktigt beprövade trotjänarna. Där kommer det nog inte att vara lika mycket aktivitet ifrån mitt håll även om jag är road av matlagning och bakning.

Men man vet aldrig...


Igår började jag med den som jag funderat på ett tag och som jag pratat om tidigare, trädgårdsbloggen Blad som blad?. Där kommer jag att skriva om växter jag har själv eller som finns i min omgivning. Men även det som jag råkar på i växtvärlden. Många gånger är det säkert saker jag inte kan något om och då får du hjärna hjälpa mig! Meningen med Blad som blad? är att jag själv ska lära mig mer inom ett ämne som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Och om någon mer lär sig något så är det ju en bonus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar