måndag 9 november 2015

Vi, jag och mannen min

- Det var väldigt mycket vi i det här inlägget! Vad gjorde du för något? undrade mannen min efter att ha läst inlägget om min nya dator.
- Vaddå?! Jag satt ju vid datorn hela dagen. Jag satt ju där och virkade och höll koll på den.

Liksom, vad skulle jag göra? Tre gånger laddade vi ned och installerade Windows 10 (nåja, vi försökte två gånger och lyckades en) och hur roligt är det att sitta och kolla på procenten som sakta stegar sig upp mot 100. Jag hade ju fått order om att säga till när den är uppe på 99%... Inte bara en gång utan tre gånger tre omgångar för det ska laddas med, det ska förberedas och det ska installeras. Och lite till...

Alltså satt jag och virkade. Mycket roligare! Jag ska snart berätta om vad jag virkade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar