lördag 30 januari 2016

Får jag presentera...

... den nya bilen!



Nej, vänta... det där var ju den gamla... Förlåt, fel bild. Nu så, här är den...

... den nya bilen!



Ja, de är för mig förvirrande lika! Vi hade egentligen inte velat ha en till silverfärgad men det är inte alltid man kan välja. Hade jag fått välja hade jag velat ha en röd bil men det vill inte mannen min ha.

Hur som helst så är den silverfärgad. Sonen tyckte att det skulle vara fräckt med flammor på sidorna.

Hmmm... Nä.

Jag i min tur skulle tycka det var väldigt snyggt med något som bryter av, som en röd blomma! Så här kanske?


Vilket mannen min säger blankt nej till. Tråkbert!

Hur som helst. Vi har en ny bil! Jippi! Må den utan omvägar ta oss dit vi vill och när vi vill det under en lång tid framför.

En liten blomma då? Bara en liten en? Jag kan måla dit den själv!

5 kommentarer:

  1. Blir inga blommor men kanske något liknande detta: http://bit.ly/1ShV2Mk

    Sen är den största skillnaden givetvis systemen innut bilen, inte karossen. Motor, automat, GPS, kameror, parkeringssensorer etc. etc.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajajaja...Leksaker! Det är ju karossen som syns!

      Och det där passar ju bara när du kör - du har precis utnämnt dig själv till en skitgubbe! :)

      Radera
  2. Grattis till nya bilen - och KLART att du ska måla på lite röda blommor! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst ör det solklart för oss som älskar rött!!!!

      Mannen min är tyvärr inte lika övertygad. Attans också!

      Radera
    2. Ett litet tillägg i mitt felstavade sammanhang:

      Jäklans tangentbord! Det är lite tightare eller något så när ag vill skriva Ä så blir det ofta Ö. Till råga på allt så läser jag inte vad jag själv har skrivit...

      Sorry!

      Radera