fredag 5 februari 2016

Top 100 International Exchange & Expats Blogs 2016

IX16 - Vote for this blog!Det var väldigt vad det var mycket nu i bloggvärlden!

Jag har blivit nominerad till en tävling bland sk expat-bloggar, dvs bloggar skrivna av människor som bor i utlandet. Det är språkföretaget bab.la som anordnar det. Jättekul att ha blivit en av de 100 nominerade! Och på en språksida, jag som älskar språk!

Så vill ni rösta på min lilla blogg så skulle jag bli så glad! Vinnaren får en valfri Babbel-språkkurs och jag behöver verkligen förbättra min spanska! :)

För att rösta, klicka på bilden "Vote for this blog" eller på denna länken för att komma till deras sida och så letar ni så klart upp min blogg, den är på den tolfte raden nedifrån, i alla fall när jag tittar i min dator.

Man kan tydligen bara rösta en gång fram till den 21 februari så titta igenom de nominerade, tänk efter ordentligt. Och rösta sedan på mig! :) Den 24 februari presenteras vinnaren. Eller vinnarna, det är flera priser som delas ut.

Om man känner att man väldigt gärna vill rösta en gång till så kan man säkert göra det: en gång via sitt hemmanätverk och en gång via mobilen.

EDIT: Hade råkat skriva fel sista-datum så det är nu redigerat ovan. 

EDIT igen: Det verkar som att bloggarna skiftar plats hela tiden så glöm bort det där med tolfte raden underifrån. Om man trycker Ctrl+F och skriver namnet på den blogg man letar efter så får man hjälp av datorn!

8 kommentarer:

  1. 35e raden nerifrån enligt min dator.GRATTIS

    SvaraRadera
  2. Så! Efter en massa letande så har jag nu röstat på dig. Jag trodde ett tag att jag hade blivit helt ordblind... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det verkar som att de byter plats hela tiden. Och många är det att leta igenom. Jag tryckte till slut Ctrl+F och skrev in namnet och då hittade jag min egen blogg!

      Tack gulliga Ama för rösten! Och resten...

      Radera
  3. Hej!
    Nu har jag röstat på dig.
    Hälsningar Birgitta S

    SvaraRadera
  4. Hej man kan rösta flera gånger Erkki

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, der verkar som så! Så gör det gärna. :) Det står dock något om att de kommer gå igenom rösterna och plocka bort det som inte gäller.

      Radera