torsdag 23 juli 2015

Sverige - nu kommer vi!

Bild lånad från Norwegian
Idag har jag bokat en liten semesterresa hem till mamma och pappa!

Den 19 augusti kommer vi och den 25:e åker vi tillbaka, en knapp vecka innan skolorna börjar här i Spanien igen.

Vi har bökat och knölat så fram och tillbaka hur och när vi ska åka. Mannen min har så enormt med jobb just nu och ett tag framöver - vilket så klar är väldigt positivt - men jag vill ju hem till mammis och pappis! Så vi löste det på så sätt att jag tar sonen i handen och åker hem en sväng medan mannen är kvar och jobbar ifred, utan att vi stör!

Känns lite konstigt, dock! Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge och då har vi idag varit tillsammans i 27 år, gifta i sex år.

Grattis till oss!

Om ett tag ska jag ringa på taxi och så ska vi äta på restaurang i Benalmádena Marina, det är så fint där!





2 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen och Emmadagen och varmt välkomna hem! mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack och tack!

      Nu ska vi fundera på vad vi vill göra (inget speciellt, egentligen) och vad vi vill äta (massor!) när vi kommer hem!

      Kram!

      Radera