söndag 27 mars 2016

Skyltsöndag nr 5 - Annonser

Det sägs ju att alla sätt är bra utom de dåliga! Klicka på bilden så blir den större och läsbar.

Sol som sol?

Kreativt! En stor eloge!

Den hittade jag också på Blocket:

Sol som sol?


Jag såg först endast rubriken och satt länge och funderade över vad det var som såldes...
(Med all respekt för dem som försöker lära sig svenska!) 

~ ~

Vill du se fler skyltar och annonser kan du klicka på etikett Underhållande här i bloggen.
Och glöm inte bort att kika in på BP's Skyltsöndag! Eller alla de andra som är med.

8 kommentarer:

  1. Ha, ha!!
    Fina parkbilder nedan!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hej hur ser man att bilen kommer från Turkiet jo på Vindrute Turkarna erkki

    SvaraRadera
  3. Tack för kuliga skyltar!
    Söndagsskyltkram ♥

    SvaraRadera
  4. Haha! Jag undrar om jag kanske skulle behöva lite taggbuskar? ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktikst skapat en alldeles egen hög här i Spanien! Har bråkat med bourgainvillean i helgen - ser ut som jag varit i kattslagsmål! Du får den gärna!

      Radera